Hoofdmenu

Dit levert een community op & zo overtuig je de directie

ProfielfotoLotte Nijhof 21-07-2023
14 keer bekeken 0 reacties

Regelmatig spreken we communicatieprofessionals die geloven in het succes van een online community, maar niet weten hoe ze hun directie daarvan moeten overtuigen.

Betrek verschillende afdelingen voor meer bereik

Bij Nieuw Initiatief geloven we sterk in de combinatie van de drie doelen kennis delen, samen leren en mensen verbinden. Kennis delen en leren gaat namelijk het best als dat sámen kan. In een veilige groep, op het moment dat het jouw leden of klanten uitkomt. De juiste oplossing voor deze drie vind je daarom vaak in een digitaal platform zoals een online community, in combinatie met een kennisbank of leeromgeving.

Door twee of drie van deze oplossingen (een community, kennisbank en leeromgeving) met elkaar te combineren in plaats van los van elkaar te zien ontstaat er een krachtig samenspel van delen, leren en verbinden. Maar wat het combineren van deze drie in de praktijk zo lastig maakt is dat de drie onderdelen ook belegd zijn bij verschillende afdelingen.

 

Bron: https://www.frankwatching.com/archive/2022/10/20/community-resultaten/

Afbeeldingen

Reageren

Bekijk ook

Reacties

Velden met een * zijn verplicht.

Anti spam controle *

We gebruiken CAPTCHA als controlemiddel om spam tegen te houden. Vink de checkbox aan om door te gaan. Mogelijk wordt er gevraagd om bepaalde afbeeldingen te selecteren.
Een momentje...

0  reacties

Cookie-instellingen